gnesta.blogg.se

En blogg om människor och händelser i den underbara orten GNESTA!!!!

Vårtor med löss

Kategori: Allmänt

Stick sa jag, och biet stack! Senare såg jag samma bi ha sex med ett annat bi, men jag uppfatta inte könen. Spelar ju dock ingen roll eftersom den var BI! Det där var mitt sätt att beskriva att ni alla är komna väl till dagens poetiskt bibliska och biografiska motsats till ost (pålägg = inlägg). Jag känner mig lika hemma på den här bloggen som ett lodjur med epilepsi sittandes på en rödrostig vattenbrunn på Sveavägen 16 i början på april. Mer specifik kan jag icke bli.
 
Jag måste ju faktiskt säga att det nästan är slående hur magisk Södermanlands Nyheter (SN) är. Man kan ju inte låta bli att bli glad när man slår upp den till måndagskaffet och får läsa den otroliga världsnyheten att antisarna på waldorfskolan har åkt ut i "vi i femman". Samma dag kan det även läsas hur en katt som varit borta i TVÅ hela dagar har hittats! Fantastiskt och brilliant är de enda orden jag kan komma på för denna rapportering.
 
Precis som hela Sveriges friidrottslandslag är nu detta inlägg en slampa på engelska (slut). Älska mer! Kom bara ihåg nu alla snordoppande pappasmurfar att livet är som ett Lost-avsnitt från första säsongen, egentligen ett ganska dåligt manus och billigt upplägg men fan helt jävla underbart! Ibland kan det dock kännas som Blues brothers 2, fan katastrof men man kollar ju ändå för ettan var ju så jävla kung.
 
Kissa sittande

Kommentarer


Kommentera inlägget här: