gnesta.blogg.se

En blogg om människor och händelser i den underbara orten GNESTA!!!!

Tuppar med topphattar

Kategori: Allmänt

Förresten är det någon som har sett min fönsterskrapa? För den är iaf PUTS VÄCK! Tänker att det kanske är hunden som ätit den, fast ända sen den åt min linjal har den varit MÄTT! Ojoj jag är visst roligare än vanligt idag, vilken tur ni har era dijondoftande blodiglar!
 
Snart är det ju dags för det roligaste som hänt i världen sedan den rostfria kylen (jag hade stora rostproblem med min gamla kyl)! Jag pratar förståss om den fantastiska FC-cupen som spelas i början på februari. Tidigare år har ju tvärr turneringen varit tråkigare än ett gamla "Våra värsta år"-avsnitt på en 21" TV i Borlänges näst största park på midsommardagen. I år kommer iaf något att hända som kommer förändra universum för all framtid lika mycket som "Two and a half men" förändrades när Charlie (The winner) Sheen försvann. De mytomspunna Gurkan och resten kommer att ställa upp i FC cupen! De kommer blie helt fantastiskt och Gnesta kommer aldrig att vara detsamma.
 
Hoppas att ni uppskattade dagens lilla uppdatering men kom ihåg: livet är som golvlampa, visst den ger ljus åt rummet, men den står alltid i vägen så att folk slår tårna i den och sladden ser ful ut på golvet också!
 
Lås aldrig toadörren, man vet aldrig när man kan få oväntat besök (en hälsning från Gevalia)

Kommentarer

  • säger:

    Dina inlägg lyser upp min mörka värld gubben ♥

    2013-01-11 | 17:37:47
  • Jocke säger:

    Nu ska vi fan sätta Gurkan och resten på kartan!

    2013-01-11 | 20:49:22

Kommentera inlägget här: